Geen producten (0)

Retourneren


Het kan altijd gebeuren dat een product bij aankomst niet aan uw verwachtingen voldoet. Geen probleem, u mag het product binnen 14 dagen weer terugsturen naar ons. Wij doen hier niet moeilijk over. Uiteraard ontvangt u zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag weer terug.

14 dagen uitproberen voor consumenten

U mag het product in die mate uitpakken en uitproberen om net als in een winkel te beoordelen of het aan uw wensen voldoet. Aanvullend hier op mag u het product aansluiten zodat u een goede indruk kunt krijgen van de kwaliteit.

Uitsluitingen

Niet in alle gevallen komt het product in aanmerking voor restitutie.
- Wanneer het product, bijbehorende accessoires, de verpakking en evt. verpakkingsmaterialen beschadigd raken of ontbreken.
- Een bewakingscamera mag niet buiten gemonteerd worden om beschadigingen en weersinvloeden te voorkomen. Wij raden u aan de bewakingscamera met een netwerkkabel (of wifi) en haspel aan te sluiten zodat u een indruk kunt krijgen van de plaatsing buiten uw woning en/of bedrijf.
- Losse opslagmedia (zoals harddisks en (micro)SD kaarten) worden enkel terug genomen als de verpakking ongeopend is.
- Een reeds uitgevoerde installatieservice komt niet in aanmerking voor restitutie. Als de werkzaamheden nog niet zijn uitgevoerd, uiteraard wel.

Uw retour aanmelden

Wanneer u zich heeft bedacht over een product en u wilt het terugsturen, doe dit dan zo snel mogelijk na ontvangst, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst. Volg dan deze stappen:
Stap 1: Stel ons op de hoogte via e-mail of het contactformulier.
Stap 2: U ontvangt van ons een retournummer. U vermeldt dit RMA nummer op het retourformulier en vult de overige gegevens in. Voeg tevens een kopie van de factuur- of bestelbevestiging bij de terugzending. Deze gegevens hebben wij nodig om uw retour snel en efficiënt af te kunnen handelen.
Stap 3: Stuur het product compleet in een stevige omdoos en voldoende gefrankeerd terug binnen 5 werkdagen na het toekennen van het retournummer.

Omdat het terugsturen altijd voor rekening en risico van de verzender is, raden wij u aan het pakket met de grootst mogelijk zorg te verpakken om schade aan het product te voorkomen. Na ontvangst van uw retourzending storten wij het door u betaalde aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen, terug op uw rekening.

Het hier genoemde 'retourneren binnen de bedenktijd' geldt in de omschreven omstandigheden uitsluitend voor particulieren.

Product defect bij aflevering

Indien uw product bij aflevering door een fabricage- en/of technische fout niet blijkt te werken (DOA, Dead On Arrival) worden de door u gemaakte verzendkosten door ons vergoedt op basis van de op dat moment van terugsturen geldende tarief van een GLS Pakketshop (2015: € 6,25). Het product wordt in geval van een DOA omgeruild voor een nieuw exemplaar.
GLS Pakketshop locator: http://www.gls-netherlands.com/pslocator.html

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.